Lokace: Mapy.cz

Stribrny roh scaled

Cesty na této skále

• JIHOVÝCHODNÍ CESTA, III

Ze skalního okna doleva na balkón, spárkou na římsu. Traverz doleva do komína a jako „Náhorní cesta“ na vrchol. Reinhold Greter, W. Löschner, 10. 9. 1905

• BALKÓNOVÁ CESTA, VIIb

Z balkónu „Jihovýchodní cesty“ vpravo stěnou přes kruh, výše spárou na vrchol. M. Vogel, G. Hühnchen, Dieter Fahr, F. Jost, G. Anderssohn, Steffan Vogel, Falk Anderssohn, 7. 4. 1996

• DENISA, VIIIb

Od paty stěny JZ hranou na balkón. Přes převis a vlevo od hrany převislou stěnou (kruh) na balkón v JZ hraně (velký blok). Jako cesta „Smrt podle poslední vůle“ na vrchol. Zbyněk Votoček, 17.5.1987

• HORSKÁ CESTA, II

Z masívu Stříbrné stěny JZ směrem přes předvrcholy na vrchol. Reinhold Greter, W. Löschner, 10. 9. 1905

• HRANA NÁVRATŮ, VIIc

Jako „Jihozápadní cesta“ koutem na 2. terasu. Zprava na SZ hranu, pak hranou přímo přes 2. malý balkónek a levou stranou převislé hrany na vedlejší vrchol. Přepadem na vrchol.
    Zbyněk Votoček, Michal Fišer, 27. 4. 1987

• JIHOVÝCHODNÍ HRANA, VIIb

Jako „Jižní stěna“ na 1. balkón, dále stěnou vzhůru na 2. balkón (kruh). JV hranou přes 2. kruh na římsu. Jako „Jihovýchodní cesta“ na vrchol. Kurt Fischer, Hanz-Joachim Scholz, M. Kleinert, 12. 9. 1981

• JIHOZÁPADNÍ CESTA, VI

Od JZ nebo S na terasu v Z stěně, koutem na další terasu, traverz doprava a stěnou (kruh). Spárou a komínem, výše „Náhorní cestou“ n. v. Karl Beier, 1912

• JIHOZÁPADNÍ CESTA - PŘÍMÁ VARIANTA, VIIIa

V linii kruhu od „Jihozápadní cesty“ stěnou u malé spárové rýhy do díry (smyčka), dále na 2. balkón ke kruhu. Zbyněk Votoček, 28. 4. 1987

• JIŽNÍ CESTA, IV

Jako „Křemenová cesta“ krátce zářezem na balkón. Stěnou šikmo vpravo na lávku. Vlevo spárou do výklenku. Traverz vlevo do koutu „Křemenové cesty“ a tou na vrchol. Berndt Schmidt, Steffen Lipski, R. Graf, 3. 4. 1977

• JIŽNÍ STĚNA, VIIa

Koutem a spárou v J stěně k lávce. Traverz vlevo lávkou k JZ hraně (velký balvan). Při hraně několik metrů vzhůru a římsou zpět do středu stěny. Přes převislý skalní výlom a žlabem na velký balkón. Spárkou na římsu a stěnou přímo n. v. Paul Gäpel, Kurt Freier, Rudolf Kobach, Albrecht Böhme, 25. 5. 1922

• KOMBINACE, VIIc

Vpravo od nástupu „Jihovýchodní cesty“ stěnou přímo přes kruh ke kruhu „Balkónové cesty“. Tou na vrchol. Jürgen Höfer, G. Anderssohn, 15. 2. 1997

• KŘEMENOVÁ CESTA, IV

Žebrem v JV stěně, pak vlevo na římsu. Koutem na plošinu, šikmo doprava k výklenku a přes převis do spáry. Spárou a komínem, nahoře vlevo stěnou na předvrchol a jako „Horská cesta“ na vrchol. Heinz Weigel, Jan Bílek, 26. 5. 1968

• KUS KLASIKY, VIIIc

Jako „Stříbrná stěna“ asi 8m vzhůru a vpravo stěnou přes 2 kruhy (stavěním) na vrchol. Carsten Höfer, Jürgen Höfer, Thomas Häntzschel, 12. 8. 2001

• LAURA, VIIIa

Ve středu V stěny přímo na balkón. Jako „Jižní cesta“ na vrchol. Zbyněk Votoček, Michal Fišer, 30. 4. 1987

• NÁHORNÍ CESTA, III

Od SZ komíny do velkého skalního okna. Na V straně šikmou stěnou na lávku a doprava do výklenku. Krátce vzhůru na římsu a vlevo ke spáře. Spárou a komínem na balkón. Komínem mezi vrcholy doprava na balkón v údolní stěně a tou na vrchol. Reinhold Greter, W. Löschner, 10. 9. 1905

• NÁHORNÍ CESTA - PŘÍMÁ VARIANTA, IV

Z komína obejdeme skalní okno vlevo a komínem na vrchol. Helmut Weigel, Heinz Weigel, 11. 8. 1968

• NEÚSPĚŠNÁ KOZA, IXa

Vpravo od velké skalní brány stěnou přes převis ke kruhu. Převislou spárou (2. kruh) k 3. kruhu. Přes převis, stěnou 2 kruhy přímo na vrchol. Jürgen Höfer, Joachim Friedrich, 5. 4. 1996

• SBOHEM ZIMO, VIIa

Ve spádnici výstupové spáry „Stříbrné stěny“ přímo přes kruh ke 2. kruhu „Stříbrné stěny“ a tou na vrchol. Jürgen Höfer, Uwe Friedrich, 27. 2. 1999

• SMRT PODLE POSLEDNÍ VŮLE, VIIIa

Asi 5m vlevo od nástupu „Jižní stěny“ převislou stěnou (hodiny) přímo vzhůru na 1. balkón. Doleva na JZ hranu a tou nejprve vpravo, poté přímo na 2. balkón. Jako „Jižní stěna“ na vrchol. Zbyněk Votoček, Michal Fišer, 1. 5. 1987

• STŘÍBRNÁ CESTA, II

Ze sedla skalního okna doprava přes žebra a komínem, nahoře vlevo dalším komínem na předvrchol a jako „Horská cesta“ na vrchol. Reinhold Greter, W. Löschner, 10. 9. 1905

• STŘÍBRNÁ STĚNA, VIIa

Asi 6m vpravo od velké skalní brány stěnou k 1. kruhu. Šikmo vlevo stěnou přes 2. kruh do spáry a tou na vrchol. Manfred Vogel, Horst Heller, 27. 4. 1995

• STŘÍBRNÁ STĚNA - PŘÍMÁ VARIANTA, VIIIb

Jako „Stříbrná stěna“ k 1. kruhu. Přímo stěnou přes převis (2 kruh) do spáry a tou na vrchol. Jürgen Höfer, Gert Friedrich, 8. 4. 1996

• VÝSTUPOVÁ CESTA, VIIa

Jako „Jihovýchodní cesta“ spárou krátce vzhůru a stěnou šikmo vpravo přes kruh na vrchol. Manfred Vogel, Gottfried Hühnchen, Frank Jost, Harry Grille, G. Anderssohn, Falk Anderssohn, Steffan Vogel, 7. 4. 1996

• ZÁPADNÍ CESTA, VIIc

Jako „Jihozápadní cesta“ na balkón. Stěnou lehce šikmo vpravo přes 1. kruh ke 2. kruhu. Stěnou přes 2 kruhy do komína „Jihozápadní cesty“. Tou na vrchol. Manfred Vogel, Gottfried Hühnchen, Frank Jost. 25. 4. 1999

• ZÁPADNÍ LETCI, VIIc

Jako „Jihozápadní cesta“ na 2. balkón. Traverz vlevo do středu S stěny a tou přes 2 kruhy na vrchol. Zbyněk Votoček, 3. 6. 1988