Lokace: Mapy.cz

Cesty na této skále

• STARÁ CESTA, V

V levé části převislé J stěny na balkonek ve V stěně. Odtud stěnkou šikmo do leva na hranu a tou na vrchol. Před r. 1927

• NÁHORNÍ HRANA, VI

Pravou náhorní hranou přes převis, dále přímo k vrcholu. Petr Harmert, Václav Tůma, Václav Černý, 26.3.1960

• PODZIMNÍ CESTA, VI

V pravé části náhorní stěny k vrcholu. Karel Blažek st., Josef Žaba, 15.8.1961

• STARÝ DOKUMENT, VI

Vlevo od „Podzimní cesty“ přes K n. v. Mario Witte, Jörg Nescheida, 24.9.2011

• ZÁPADNÍ STĚNA, VI

Nástup na Z hraně, odtud traverz doleva do náhorní stěny. Tou v levé části vzhůru a krátkou spárkou k vrcholu. Erich Wrbík, Václav Sláma, 28.8.1955

• VYHLÍDKOVÁ HRANA, VI

Nástup jako „Stará cesta“ do mušle a po levé hraně přes 2 stupně n. v. Václav Tůma, Karel Blažek st., 6.8.1966

• SEVEROZÁPADNÍ CESTA, III

Nástup na náhorní straně v nejvyšším bodě. Asi 1,5m vzhůru a přechod doleva kolem hrany do S stěny tam spárou k vrcholu. Václav Sláma, 9.6.1955

• SEVERNÍ VARIANTA, VI

Středem S stěny přes převis, spárou a jako „Severozápadní cesta“ n. v. Karel Krombholz, Václav Černý, Václav Tůma, 16.8.1960

• ÚDOLNÍ CESTA, V

V levé části údolní stěny přes převis a stěnou na balkon „Staré cesty“. Přechod doprava pod převislou spáru, kterou vystoupíme na výstupek a dále stěnou na vrchol. Helmut Weigel, Heinz Weigel, 7.3.1954

• VARIANTA ÚDOLNÍ CESTY, V

Převislou hranou vpravo v údolí do kouta. Koutem na polici „ Údolní cesty“ a tou n. v. D. Veverka, K. Veselý, J. Vydlák, 22.03.1986